TIDBITS

Det händer allt som oftast att jag knatar runt i huset och fotograferar det. Detaljer. Nära. Kort skärpedjup. Jag har alltid varit svag för sådana bilder. Visst är foto på hela rum bra, fina, nödvändiga men det är i detaljbilderna som själen i rummet tycks komma fram. Eller så är det bara  något jag har fått för mig för att jag själv är svag för utsnitt.
Som synes är lite av julen kvar men den ska ut i veckan för det går inte att ha jul kvar när vintergäcken redan kommer upp och det knoppas överallt. Våren kommer med stormsteg här nere så snart blir det att ge sig ut i trädgården med kameran.

cupshelf

 

3 thoughts on “TIDBITS

Kommentera

