THE MOTHER OF ALL…

Hur kan så mycket oplanerat samlas på en och samma helg? Tanken var att jag skulle iväg på Copenhagen Fashion Week på torsdagen. Vaknar upp med huvudvärken från helvetet och får ringa reskompisen och säga att det finns inte en chans att jag tar mig ur sängen. Fredagen var vikt åt whisky och cowboy filmer med min far som hälsade på och sov över. Lördag tänkte jag stilla att då kan jag sticka över till mässan. Icke då – min far nös och blev snuvig så jag vet inte vad vilket resulterade i att han inte steg upp ur sänghalmen förrän det var för sent för mig att åka. Nåväl det går fler tåg och kommer fler mässor.

wilting

Kommentera

